Recenze (55)
Podivuhodné příběhy Šimona a Penelopky (1989) (seriál)
Tenhle večerníček dávali snad jen 2x, ale strašně se mi líbil. Už kvůli zlým baziliškům.
Chakmeh (1992)
U nás běžel tento film pod názvem Botička.
Tři sestry - 20 let naživu (2005) (koncert)
..., spolu sežrali prvního psa, spolu vopíchali první holku,...
Hardcastle a McCormick (1983) (seriál)
Klasika mých školních let. Tvrďák Hardcastle a floutek McCormick v boji proti zloduchům USA.
Comeback (2008) (seriál)
never more!!!
Noční hlídka (2004)
Tenhle film byl pro me zjevenim. Po vsech tech nesmyslech jako Matrix, tohle pro me bylo velmi prijemnym prekvapenim. Zadne uhlazene tvaricky z Matrixu, divne kostymy apod., ale drsne Rusko, syrovy obraz z Rus, misto uhlazenych tvaricek s designem od Bosse, drsni, zjizveni Rusove se zkazenymi zuby. Zla carodejnice, upiri, demoni... Kniha je udajne mnohem lepsi, ale jako film u me Nocni hlidka obstala na vybornou! 5*
Temný rytíř (2008)
prostě bomba!!! Příběh, akce, smrt, drama. Po Indym další pecka tohoto roku. Tiše doufám v pokračování...
Královna Sumuru (2003)
Nezbývá mi než souhlasit s eye cand: ,,vypatlaný kozatý holky si jednu hvězdičku dycky zasloužej!"
Království (2007)
Jasné, srozumitelné, skvostná poslední věta.
10 000 př. n. l. (2008)
Dal bych i 3*, ale za to, že D´Lah umí mluvit se superpredátorem a za ta to, že slečna obživne je to jednoznačně - 1*.