Recenze (6)
Blok 99 (2017)
Keatonovi to vyšlo, McConaughey to taky zmákl, taksi Vincek asi řekl, proč nemůžu i já být na stará kolena herec. Oholil hlavu, nahodil výraz po lobotomii a šel dělat to umění. Smolíček pro něj, že si vybral příběh který má k realitě asi tak blízko, jak fakulta filozofie ke vzdělání.
Král z ostrova Bastøy (2010)
Tvrdá dřina,troška análního šťouchání a hlavně pořádná dávka bible.Těžko uvěřit, že soudruzi z Bavernetu hodili za hlavu know how nabyté 100 lety převýchovy blonďatých modrookých delikventů a věnují se raději takovým změkčilostem, jako jsou únosy dětí a jejich umisťování do pěstounská péče.
Birdman (2014)
Během prvních 10 minut moje myšlenky běžely dvěma směry. - 1.Keaton fakt umí i hrát a 2. Emma Stone je ale strašná tlama. Pak už jsem si pomalu začal užívat náhled do nitra divadla na Brodwayi i super doprovod na bicí. Super zážitek .
Equalizer (2014)
Černý Mirek Dušín zachraňuje padlé ruské děvy ve skrze průměrném a předvídatelném ději a pomalu, ale jistě míří do Holywoodského suterénu kde mu Keanu Reeves už chladí pivko. Třetí hvězda snad jen za dobrou hudbu.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Severský Forrest Gump a moje největší letošní filmové zklamání,Knížka musí být skvělá, ale koukat na tenhle film je slovy Allana Karlssona ,,JAKO LÍBAT OVČÁKOVI PRDEL´´ .Žádné bližší seznámení s postavami se nekoná a nikdo se nedozví proč Benny žádnou školu nikdy nedokončí, nebo co bylo dál s Herbertem Einsteinem.Při sledování filmu mě držela při vědomí jen naděje, že Gunilla ukáže aspoň kozy.Neukázala ...
Strach a chvění (2003)
Střet dvou různých kultur v zemi, která se vyvíjela do 19.století bez cizího vlivu s nedotknutelnou hierarchií tak rozdílnou individualismu západního světa.Film nenudil, ale ani nenadchnul.Nemůžu se zbavit dojmu, že být náctiletá frankofonní lesbička dám ještě o hvězdičku víc.