Recenze (26)
What Is a Woman? (2022)
Matt Walsh je o deset světelných let vtipnější než Sasha Baron Cohen, ktery je spiš jen trapny. :)
Nemilosrdná spravedlnost (1991)
Nechapu jak takovy klenot svetove kinematografie muze mit tak prumerne hodnoceni :D
Anihilace (2018)
jak na todle nekdo mohl dat penize
Total Recall (1990)
Za mě nejlepší Arnoldův film, Hollywood vždy točí remaky něčeho co remake nepotřebuje.
Thunderball (1965)
Terence Young byl asi nejlepší volba pro režiji bondovek svého času.
Goldfinger (1964)
Hrozná nuda, jedna z nejnudnějších bondovek, vždycky u toho usnu.
Alej zatracení (1977)
Docela klenot mezi zapadlými scifi. Tyhle filmy měli užasnou estetiku, pak přišli Star Wars a všechno začalo vypadat jako travestishow.
Upgrade (2018)
široko daleko nejlepší scifárna po roce 2000, přesto to na 4*není. Taková je to bída co se "dneska" točí.
Sputnik (2020)
Tohle moh byt dobrej film, ale soudruzi řekli ne! budeme se opičit po amících a vezmeme si za vzor covenanta a promethea a nechame všechny postavy se chovat naprosto nelogicky.
The Late Show with Stephen Colbert (2015) (pořad)
Nevim no, demagogie jak hrom a vubec to neni ani vtipny, jen další typek co si hraje na moralni majak a nevi zhola nic co se děje.