Oblíbené seriály (8)
Zoufalé manželky (2004)
Zatím jsem nevynechal ani jeden díl žádné série.Jsem asi divnej ale tohle je můj nejoblíbenější seriál.Má šmrnc a herecké obsazení je prostě už neodmyslitelné. Jen by mě zajímalo co takhle lidé na Wisteria Lane dělají za práci,když jsou skoro pořád doma:-) - 85%
Simpsonovi (1989)
Vlak dětství a naděje (1985)
Jsem vyškovák stejně jako Kachyňa a tenhle seriál je pro mě nenávratně spjat s mým dětstvím. Silný zážitek i teď po letech. Dokonalost - 96%
Tráva (2005)
Dlouho jsem se takhle nenasmál.Skvělý seriál s parádníma písničkama. Uplně mě dostává Elizabeth Perkins alias Celia Hodes je k popukání - 85%
Drogy a.s. (2010)
Futurama (1999)
Penny Dreadful (2014)
První série skvostné dílo. Druhá již lehce natahovaná a třetí trošku nuda.Atmosféra a některé scény epické a nezapomenutelné. Už dlouho jsem neměl ze seriálu husí kůži a bál jsem se jít na záchod - 84%
Četnické humoresky (2001)
Su kósek od Brna a tohle je pro mě nekonečná studnice vzpomínek a nostalgie.Doporučuje 11 z 10ti Moraváků - 90%