Poslední recenze (966)
Krvavá lázeň v domě smrti (1984)
Film tak blbý, až je geniálny, s Vincentom Priceom vo vedľajšej (ale stále dôležitej) úlohe. Montypythonovský horor parodujúci mnohé klasiky. Miestami to ale nedávalo zmysel.
Sobík (2024) (seriál)
Po dlhom čase konečne kvalitný počin z dielne Netflixu po tom, čo sa Sex Education samo pochovalo poslednou sériou. Hlavný hrdina ma spočiatku vyslovene iritoval, postupom času som ho ale začal chápať. Postava Marthy je fakt odporná. Pozitívom je, že seriál poukazuje aj na fakt, že sexuálne zneužívaní a traumatizovaní môžu byť aj muži. O tom sa v médiách často nehovorí.
Grand Blue (2018) (seriál)
Chlast, chlast, chlast a občas potápanie. Hoci anime vážne nemusím (Bleach som vypol po pár častiach), toto ma naozaj chytilo. Energická letná záležitosť s rozumnou stopážou a humorom "na hrane". Len ten záver mi prišiel trocha utnutý, chcelo by to druhú sériu.