Recenze (351)
Cesta (2009)
skvěle vymyšlený a smutně udělaný postapokaliptický film, ale s hrozně unavujícím a pomalým příběhem.. Mnohem víc se mi líbila akce ve filmu The book of eli, kde akce bylo plno, jen už to zase bylo moc překombinovaný.. nechápu to malé hodnocení oproti filmu Cesta.. zvažoval jsem jestli 3 nebo 4*, za scény ve sklepě a v domu nakonec 4*.. 70%
Já jsem Harry Potter (2010)
no dost :D natáhni si ty kalhoty :D
Cashback (2006)
příjemná komedie se zajímavým příběhem a šťastným koncem.. moc zajimavá kamera, příjemní herci a moc pěkné ženy :-) po dlohé době příjemná komedie na zlepšení nálady
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
příjemný, pěkně natočený a procítěně zahraný americký snímek filmu, jehož příběh mě naprosto stáhl do děje a čekal na další chvíle filmu co bude dál a jak to dopadne, hudba podobna Forrest Gumpovi a letní prostředí mě opět naladilo z té hnusné zimy u nás... tento film mě prostě naladil na 5*
Černá a bílá (1999)
Průměrné americké drama z nádechem gangů o klasickém problému s územím a vraždě, ale film se mi líbil jak byl natočen, skvělý soundtrack a dobře vybraní herci jako Ben Stiller, Robert D.Jr. atd.. a Raekwon a Method man z Wu-Tangu... Black and white je real :-)
Pokémon (1997) (seriál)
dnes: odpad!, pro mě úplný hovno a nesmyslný a trapný... ale když jsem byl prcek a dávali to na Nově, nenechal jsem si ujít jednu sobotu bez Pokémon a Ashe :D viděl jsem snad všechny díly a žral jsem to a nebylo jich málo, takže bych byl barbar kdybych dal odpad...
Svět zítřka (2004)
chápu lidi co dávájí 2 a 3* tomuto filmu, někomu dost těžko pochopitelný a někomu zas originální a bezchybný.. kamerový nádech vypadá na půl jak z 2 sv. války a z další půlky jak komix, ze začátku mi to docela vadilo ale pak jsem se do toho tzv. kresleného děje dostal a vtáhlo mě to, líbila se mi role Jude Lawa a stím jak to celé probíhalo.. bylo to zase jiné než všechny filmy co znám a podobné SIN CITY, to moc v lásce nemám ale stejně se mi Svět zítřka líbíl a za to jak to skončilo 4* 75% :)
Na stojáka: Best of Daniel Čech (2011) (pořad)
tak určitě :-D máme nový hráče, mladý hráče a jsou to dobří hráči :-D
Obhájce (2011)
skvělý soundtrack, luxusní lincoln, nádech velkých prachů, dobří herci a ani chvilku jsem se nenudil.. tak asi tak mi přišel film obhájce! 4,5*
V zajetí rychlosti (2005)
10* minimálně!! tento film ve mě nechal moc a rád si ho vždy pustím.. A Hopkins to zahrál bravůrně, je to napínavé, vtipné akorát a konec na kapesník.. + rychlé motorky a auta, moje oblíbené,... jeden z mých nejlepších životopisných filmů. 100% spokojenost při každém shlédnutí