Poslední recenze (40)
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Posledna 6 seria, ktoru som po 5 serii ani nemal velmi v umysle pozerat, zachranila uroven celeho serialu. Som rad, ze som si pozrel na imdb hodnotenia a nechal sa nimi presvedcit aby som 6 serii dal sancu.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
To krasne brutalne vyobrazenie vtedajsich realii fungovania nemocnice na zaciatku dvadsiateho storocia ma uplne ocarilo.
Vikingové (2013) (seriál)
Prve 4 serie boli vyborne. Bola tam jasna koncepcia kde serial sledoval zivot vikingskej legendy Ragnara Lothbroka a jeho premeny. V prvej serii sledujeme jeho zmenu z farmara na jarla, v druhej serii z jarla na krala vikingov a v tretej z krala na nesmrtelnu legendu. Vo stvrtej serii potom sledujeme Ragnarov upadok a jeho premenu na mrtvolu. Posledne dve serie su uz tak trochu utrhnute z retaze a samotna siesta seria narobila viac skody ako uzitku. Skoda, ak by serial zomrel spolu s Ragnarom, tak mohol byt rovnako legendarny.