Recenze (86)
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Na tento projekt jsem se ze všech MCU seriálů těšil nejvíce, ale nakonec se jednalo o jednu z nejslabších marvelovek (ne-li nejslabší). Samovo přerod v Captaina byl uspěchaný a odfláknutý, Buckyho příběhová linka je trestuhodně nevyužitá a teroristická organizace v čele s Pipi dlouhou punčochatou má sice noblesní cíle, ale vůbec jsem nepochopil, jak jich chtěli skrz své činy dosáhnout. Scénář se holt kvůli pandemii přepisoval za pochodu a jde to sakra znát. Kdyby bylo alespoň na co koukat, člověk by ty příběhové nedostatky i třeba přehlédl, ale akce je nudná a místy dost nepřehledná (střihač by zasloužil za uši). Uvidíme, co přinese budoucnost, ale obávám se, že bratři Russové nastavili laťku tak vysoko, že na ni nový Captain nedosáhne ani s jeho křídly.
Skleněný (2019)
Zklamaný
Kazišuci (2018)
Politicky korektní a etnicky vyvážené tak jak diktuje současný trend. Jupí! Kdyby to alespoň aspoň bylo vtipné.. Komedie nefunguje skoro na žádné úrovni, působí umělé a trapně, stejně jako CGI slzy na konci filmu (jako fakt by se to bez nich neobešlo? ).
Nikdys nebyl (2017)
Pseudoumělecká utahaná sračka, kterou ani Phoenixův výkon nezachrání.
The Cloverfield Paradox (2018)
[(Horizont událostí + Život) - strach] * demence = Cloverfield paradox
Krycí jméno Donnie Brasco (1997)
Forget about it :-)
Duch ve stroji (2017)
Shell without a ghost...ale mohlo to dopadnou mnohem hůř.
John Wick (2014)
Chad Stahelski je John Woo nové generace a Keanu Reeves se konečně vymanil ze stínu Nea. Je fajn vidět, že se ještě točí ryzí akční balety, které v 80./90. letech tak frčely.
Batman vs. Joker (2016)
SPOILER: Smějící se Batman držící přitom Jokera za rameno jako odvěkého přítele? Proč ne? Jejich komplexní vztah to dovoluje. Jenže vzhledem k tomu, že před tím Joker zmrzačil (možná i znásilnil) Batgirl a psychicky mučil Gordona, se musím ptát: Proč jo?
Hardcore Henry (2015)
Forma sice pohltila obsah, nicméně jednou se na tento film bude pohlížet jako na průkopníka filmového FPS žánru.