Recenze (19)
Top Gear USA (2010) (pořad)
koukla jsem na pár díl jen ze zvědavosti a jejich snaha napodobit Jeremyho, Jamese a Richarda? Kdyby si vymysleli vlastní formát show udělají lépe...ale moment to by je nikdo nesledoval. Nejhorší pořad o autech
Mentalista (2008) (seriál)
velice charizmatický Simon Baker v hlavní roli...za mě nejlepší kriminální seriál.
9/11: Blueprint for Truth - The Architecture of Destruction (2008)
původně jsem chtěla strhnout hvězdičku za příšerné řečnické dovednosti Richarda Gage, ale nejde to...to zpracování dat, přímé důkazy, celkové shrnutí a široký záběr na celou problematiku 11. září, tomu není co vytknout.
Božský Bruce (2003)
Genialita Jima Carreyho nezná mezí!
Pokání (2007)
jeden z nejsilnějších film co jsem viděla. Znovu smekám před hereckým výkonem Jamese McAvoye. Výborné zpracování jednoho z mnoha příběhů 2. světové války. Ikdyž jsem tušila jak to asi dopadne stejně mě ten konec dostal. A dostane mě pokaždé když se k tomuto filmu vracím.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
možná mám pro tyto staré filmy slabost proto, že jsem je sledovala jako malá, ale tohle je prostě klasika. Hlášky z tohoto filmu zdomácněly, Luděk Sobota v jeho životní roli...co k tomu dodat 10/10
Netvor (2011)
výborné přepracování známého příběhu, občas trochu nadsazené, takže za mě tak 9/10. Výborný výběr herců, dobrý scénář.
Fahrenheit 9/11 (2004)
Jedno z nejlepších zpracování "neoficiální" verze 11.září 2011.
50/50 (2011)
Jeden z nejlepších psychologických filmů vůbec. Nechybí sarkasmus, sympatický hlavní hrdina, šílený kamarád a nová láska.
Let číslo 93 (2006)
Perfektní zpracování, výborně vyvážené film-dokument, žádné přidávání jiných a nepodstatných dějových linií. Jeden z nejpovedenějších filmů o 11. září z trochu jiného pohledu.