Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Klasika co se seriálové tvorby týče a srdeční záležitost ze všech největší. Lister od mých třinácti let platonická láska...jó kolikrát jsem si snila o naší první schůzce...jeho černě zamalovanym zadku, pojídání kuřete vindaloo a nadávání té hromádce trusu z myšího albína. První seríe pro mě jednoznačně nejlepší a co se posledních třech dílů týče...jako skalní fanynku nezklamaly, ba naopak velmi potěšily.
Teorie velkého třesku (2007)
Dexter (2006)
Hra o trůny (2011)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Ajťáci (2006)
Spartakus: Bohové arény (2011)
No páni! Po Krvi a písku by mě ani ve snu nenapadlo, že to jde natočit s ještě více krví, obscénnostmi a intrikami. A ono to šlo. A překvapení ještě větší, že to vše není jen samoúčelné, ba naopak to děj krásně vytváří a posouvá dál...respektive vysvětluje zpětně :-) Jedinou vráskou na celé této sérii je smutný důvod, proč vůbec vznikla. Andy, brzy se uzdrav!