Oblíbené filmy (10)
Coach Carter (2005)
Sedm (1995)
Gran Torino (2008)
Něco jako komedie (2010)
Kazatel Kalašnikov (2011)
Spisovatelé (2012)
Interstellar (2014)
Ťažko mi hodnotiť objektívne tento film...moje pocity sú veľkou mierou skreslené tým, že som film videl v IMAX kine 70mm (tak ako mi Nolan vo videu odporučil :D) a musím uznať, že s touto technológiou, by som bol nadšený aj z dokumentu o tráviacom trakte... Jedna škoda, a to že film sa netočil IMAX kamerami celý, ale chápem, že v súčastnosti to asi ešte nieje možné...Takto som si neskutočne užíval aj banálne zábery, ktoré nie som istý, či by ma tak uchvátili aj v normálnom kine, alebo doma pred telkou...Aby som nerecenzoval IMAX, ale film, bol to kvalitný ,,mindfuck,, trošku pripomínajúci počiatok, ktorý stále neviem, či som vlastne pochopil správne :D ...herecky, hudobne, vizuálne bolo všetko TOP.
Batman začíná (2005)
Bojovník (2015)
Dej obohraný a ničím zaujímavý, klišé...Prečo potom 5 hviezdic??? Každého z hlavných hrdinov som si doslova zamiloval. McAdams aj za tú chvíľku, Gyllenhaala ktorý hral neskutočne, spolu stou malou(neviem meno a som lenivý pohľadať a použiť ctrl+c,ctrl+v)...Vždy ma strašne ovplyvní, keď sledujem film v kine(ale pri tomto si myslím, že by som hodnotil rovnako aj po pozretí doma), do všetkých postáv som sa neskutočne vcítil, strašne ma to emočne vtiahlo a pohltilo. To, že to bol film o boxovaní, som si až tak nevšimol, ako skvelú drámu, v nej milujúceho otca, zdrtenú dcéru, to všetko som s nimi prežíval, pri niektorých scénach ani nedýchal... *iba pre tých čo videli film (spoiler)*: celý koniec smeroval ku tomu, že jeho dcéra sa posadí na tú stoličku v hľadisku, kde stále hľadal jeho ženu a ako ju tam uvidí, zasadí K.O. úder...som neskutočne rád, že do tohto max. klišé neišli a že sa tak nestalo...