Poslední recenze (17)
Fargo (2014) (seriál)
Fargo je pro mě jednoznačně výjimečná, nezařaditelná a místy vtipně šokující dokonalost. Naprostou jedničkou byl Martin Freeman, avšak ostatní herecké výkony i postavy do děje naprosto zapadaly a neměly chybu. Dávám 100%.
How to Use Your Coconuts (2001)
Ta poslední projížďka neměla chybu, vlastně celé video.
Ravenswood (2013) (seriál)
Není to špatný oddychový seriál, lze u něj dělat i něco jiného než sedět a hltat každou minutu. Nicméně na mě působí až moc naivně mysteriózně s dost předvídatelnými událostmi a nechybí vždy bezchybně vypadající postavy.