Oblíbené seriály (7)
Californication (2007)
Znuděný k smrti (2009)
True Blood: Pravá krev (2008)
Psychoville (2009)
První série byla naprosto úžasná. Spousta britských vtipů a skvělých charakterů. Bohužel 2. série mně dost zklamala. Až na přibytí postavy Jeremy Goode, tam není vlastně nic co by mne zaujalo. Ano, sice pokračuje v původním příběhu, ale většina postav z první série tam umře, což je škoda.
Afro Samurai (2007)
Živí mrtví (2010)
Sledování the Walking Dead je jako jízda na horské dráze. Jednou nahoru a pak zase dolů. První tři díly mne opravdu zaujali, postupně to ale ztrácelo šarm. Když jsem se na první sérii dodíval, tak jsem byl velmi nadšený a chtěl jsem víc. Při čekání na druhou sérii jsem na the Walking Dead úplně zapomněl. Je to škoda. Vypadalo to ze začátku jako velice ambiciózní projekt. Doufejme, že to Darabont v 2. sérii opraví.