Recenze (43)
Renovátoři rezavého šrotu (2018) (seriál)
Parta kanadských ukřičených vidláků (Averyho všudypřítomná kasička a gumovky) renovuje auta. V tomhle seriálu snad všichi žijou v neskutečným mrdníku, až to hlava nebere :-D.
Fabelmanovi (2022)
Skvělý!
Všechno, všude, najednou (2022)
Já vám nevím, mě to přišlo jsko celkem kravina. Mít to o půl hodiny míň, ničemu by to neuškodilo
James May: Náš člověk v... - Itálii (2022) (série)
Slabší, než první série
K zemi hleď! (2021)
Všechny ty reference jsem pochopil, něčemu jsem se i zasmál, ale jinak celkem podprůměrná píčovina. Až se divím, jaký kapacity v tom hráli a stejně…nic to se mnou nedělalo.
Pán tygrů: Příběh Doca Antlea (2021) (seriál)
Ve světě Joa Exotica a jeho vykutálených kámošů mě nepřestává udivovat, jaký jsou ty jednotlivý figurky ale totální magoři. Jedinej člověk tam snad není normální, jeden mešuge vedle druhýho. To se zkrátka může stát jen v Americe. A král všech mešugů zatím jednoznačně Doc Antle.
Sick of It (2018) (seriál)
Mírná podoba s Rickyho “After Life”, ale super!
Po životě (2019) (seriál)
Ricky je Bůh
Ledová archa (2013)
O půl hodiny méně, o hvězdičku více. Ale stran morálního poučení za mě velký dobrý - lůzo zůstaň na chvostu, tvoje snaha o změnu uvrhne všechny, včetně tebe do těžkýho průseru.
Darjeeling s ručením omezeným (2007)
Celkem nuda. Ale hezky barevná. Subjektivní délka filmu - 3 hodiny.