Recenze (45)
Pařba v Bangkoku (2011)
na pařbu ve vegas to rozhodně nemá.tyson na konci je dost dobrej.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Skoro bych řekl, že nemá chybu! Tento seriál se musí líbít i těm, co nemají rádi fotbal. Jeden z nejlepších českých seriálů. Nic jiného, než pět hvězdic:)
Tři dny ke svobodě (2010)
Film, co mě bavil od začátku do konce. O napínavé chvíle není nouze. Zábavná věc.
Lidice (2011)
Neskutečně silný emotivní zážitek. Snad ještě nikdy jsem nezažil v kině takové hrobové ticho, takový klid, takové napětí a nehybnost diváků. Jen mlčky koukali a utírali si slzy. Nikdo neměl to srdce, aby se zvednul a odešel ze sálu při závěrečných titulcích. Všichni seděli a až poté mlčky pomaličku opouštěli sál. Nikdo nic neříkal, nikdo se nikam nerozhlížel, nikdo nikam nechvátal. . . Každý si koukal pod nohy a většina lidí si utírala slzy z očí. Strašlivý, pravdivý příběh, kterému se ani nechce věřit, daný skvělým až mistrovským způsobem na plátno. Herecký projev Karla Rodena, Romana Luknára a Zuzany Bydžovské je špičkový (ale ne jen jich!) a to vše je podtrženo famózní hudbou (nechápu, kde se to u Michala Hrůzy vzalo - bravo Michale :-)). Pět bodů, palec nahoru a respekt.
Život je krásný (1997)
Příjemná podívaná, silný příběh. Však realičnost tábora a pár scének je minimální. Roberto Benini,. . . palec nahoru!