Recenze (32)
King Kong (2005)
Jeden z nejdokonalejších filmů co jsem viděl. Klobouk dolů před všemi tvůrci. PS: několikrát jsem bulel.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Jediné plus tohoto filmu jsou efekty, ty jsou perfektní. Děj žádný, herci tam jsou na nic, když tam jsou, kecají samý hovadiny co vás nezajímají. Žádná hloubka příběhu, Kong tam slouží jen jako nástroj destrukce a bitek. U mě vede Jacksonova adaptace a jestli tohle někomu stačí k pěti hvězdám, tak potěš koště.
Les sebevrahů (2016)
Strašná nuda a parodie sama na sebe. Už při samotném sledování jsme vymýšleli parodickou verzi a dost jsme se nasmáli.
Zoolander No. 2 (2016)
Tod, where is ma damn latte. 😁😁😁
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Ač nerad, je to průměr. Jeďničku jsem viděl snad stokrát a je to klasika. Pro mě ve dvojce bylo málo destrukce, prakticky celá je vidět v trailerech....víc ani ťuk. S příletem emzáků se dalo podle mě víc vyhrát. Třeba přidat záběry přímo z ulic devastovaného Washingtonu. Hrdinové dobrý, královna se mi líbila, jen mi přišlo, že jsme je přemohly nějak snadno. 😀
Babovřesky 3 (2015)
Toho uživatele co dal 4* je mi vážně líto. Můj nezaujatý názor je ten, že jsem větší megaultrahypersračku neviděl. Já se divím, že se účinkující nepropadnou hanbou.
Angie Tribeca (2016) (seriál)
Super parodie na všechny ty krimi seriály. A vy suchaři jděte si pustit radši kriminálku Miami :-P
Všechno, co chceš (2015)
Pes byl prostě nej. Bisquits! :-D
Deadpool (2016)
Konečně!!! Je tady film, který se díky bohu liší od všech těch Ironmanů, Hulků, Avengerů, Supermanů. Liší se za prvé, že si ze všeho dělá prdel a to i sám ze sebe. :-) A hlavně za druhé je tam kreeeeev. Já jsem se bavil a nebýt v trailerech polovina vtipů co byla ve filmu, bavil bych se ještě líp. Jen jsem velice zvědav jak dopadne cz dabing, myslím, že to nebude nic moc.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Podle mě jeden z nejlepších sitcomů všech dob. Jedna hláška za vše. AL:Peggy musíme šetřit, bez čeho se obejdeš? PEGGY: Jako obvykle...bez orgazmu. :-)