Recenze (46)
Piled Higher and Deeper (2011)
Opravdu komiksu to nesahá ani po kotníky.
Černá labuť (2010)
Film na mě spíš působil jako reflexe mysli člověka s rozvíjející se schizofrenií. Navíc to má celé pachuť jednoho z dalších snímků přibližujících klasické dílo, které by jinak "filmové masy" asi neoslovilo. Nicméně výkon Nataly Portman stojí za takové ohodnocení.
Japanese Wife, The (2010)
Velmi naivní a velmi bezvýchodné. Tak by se asi daly popsat osudy dvou hlavních hrdinů. Jinak celkem nuda, která občas rozčiluje přístupem postav k řešení situace.
Proboha! (2008)
Výmluvný popis světa z pera přesvědčeného ateisty. Bohužel mnohdy sestavený z polopravd naprosto vytržených z kontextu. Toho člověka je mi líto stejně tak jako lidí bezhlavě a nekriticky věřících rozličným církvím.
Bratři (2004)
... no co dodat, asi tak o 500% lepší než ta americká kopie...
Můj hrdina je Richard Gere (2007)
K vidění na Festivalu pro Tibet 2010 - 24.3. Kino Aero, Praha - www.potala.cz
Dalai Lama Renaissance (2007)
K videni na Festivalu filmu pro Tibet - 22.3. - Kino Aero, Praha - www.potala.cz
To správné dítě (2008)
K vidění v rámci Festivalu tibetských filmů v Kině Aero 23.3.2010 http://www.kinoaero.cz/cz/cykly-festivaly/100/Festival-tibetskych-filmu-Potala/176/2010/
Avatar (2009)
Očekával jsem asi větší Event než nakonec byl. Rozesmálo mě taky pár momentů jako když Sigourney Weaver ze sebe vyhrkne "I need to take samples!". V tu chvíli si člověk připomene sebe samého v roli svého vysněného a zároveň bláznivého povolání biologa. Zřejmě několikrát "vykradený" námět mě stoprocentně nepřesvědčil ani svými polo3D efekty.
Na sever (2009)
Opravdu velmi "antidepresivní" film. Sice jsem tam na severu nikdy nežil, ale tak nějak si vlastně představuju, že by tam život mohl ubíhat. ...pohoda...