Recenze (63)
Agent Cody Banks 2 (2004)
Příběh se moc nepovedl, ale když se u nějakého filmu zasměji alespoň pětkrát, a k tomu tam hraje skvělá herečka Hannah Sperritt, musí dát aspoň tři hvězdičky.
Mach 2 (2002)
Film, na který se podívat jednou stačí. Závody, kde se překonává nesmyslně vysoká rychlost nemusím. Jediný co se jim povedlo, byly ukázky jízdy.
Shrekovy Vánoce (2007) (TV film)
Krátká pohádka o dokonalých vánocích v bažině.
Shrek 2 (2004)
Dokonalá zábava jako u prvního dílu. Možná i o trochu lepší.
Shrek (2001)
Skvělá pohádka pro celou rodinu s velkou dávkou humoru pro každého bez rozdílu věku.
Sucker Punch (2011)
Dobrý film o útěku z hrozné reality do fantazie mladé herečky Emily Browning. Až na trochu nudný začátek se na to dá dívat i víckrát.
Babel (2006)
Po postřelení Susan se pro Richarda stane malá vesnice v Maroku peklo na zemi. Film s více příběhy najednou, které ale do sebe zapadají. Chůva hlídá děti rodičům v Maroku a mezitím ve odvíjí příběh v Japonsku s rodinou majtele zbraně. Když jsem tento film vyděl poprvé, měl jsem problémy zjístit, o co jde.
King Kong (2005)
Z celé řady filmů King Kong je tento nejlepší, protože jsou do filmu zapleteni všelijaké pravěké zrůdy. Super grafika, tomuto filmu se dá jedině vytknout dlouhý nudný začátek.
Disturbia (2007)
Podle mého názoru dostat tři měsíce domácího vězení není tak hrozné, nesmí ale matka vypnout internet. V tom případě se lidé naklání k sledování sousedů a sem tam i uvidí nějakou vraždu. Skvělí film i s nějakou romantikou a legrací.
Zathura: Vesmírné dobrodružství (2005)
Skvělé efekty, s dobrým příběhem, který vás nenechá ani na chvilku spát. Doporučuji zvukovou soustavu 5.1. Film pro celou rodinu.