Recenze (339)
Dr. House (2004) (seriál)
Dr. House je muž každým coulem - nepříjemný, sarkastický, ironický a protivný. Přesto jeho chování vyvolává úsměv na tváři, leckdy tolik, že až tečou slzy. House je nesnášenlivý génius, občasný poživatel pilulek proti bolesti a starý mládenec. Jeho speciální přístup k pacientům vyvolává nevoli jak nadřízených, tak příbuzných pacientů, ale většinou vše končí šťastným uzdravením.
Burn-E: Světlo galaxie (2008)
Tak Burn-E je průserář roku :D Výborný! Škoda, že jde jen o krátkometrážní, je to tak super, že by to chtělo alespoň celovečerní. I když myslím, že pak by byl osud Burna nejistý.
Judas & Jesus (2009)
Bojím se napsat i komentář :D Líbí se mi ta nadsázka, zlehčení a totální převrácení základu křesťanské víry. Jsem absolutní ateista, takže jsem se neskutečně bavila (ale beru to opravdu s nadhledem, nikoliv jako urážku).
Sexteens (2006)
Poslání to sice má, provedení mi silně připomíná Igráčky, příběh o ničem. Nu tedy dvě hvězdy za to poslání.
Man and Whale (2007)
Chytlavý jednoduchý příběh pod záštitou Greenpeace. Dojemné!
Arkelope! (1994)
Bohužel i přes příjemnou animaci mrazí ze skutečně reálného příběhu. Asi nemá cenu, aby to sledovali lidi, kteří chtějí jen hodnotit, tohle je typ filmu, u kterého musíme brát v potaz nejen kvalitu provedení, ale i jeho poselství.
Kocour v botách: Tři ďáblíci (2012)
Už dlouho jsem se tak nepobavila. Samotný příběh je celkem průměrný, ale šedé nepříliš chytré kotě mě naprosto okouzlilo. Jeho přiblblý pohled a neustálé přešlapy, kdy vypadá jako slon v porcelánu působí věrohodně. Lepší než celovečerní Kocour v botách. Opět se potvrzuje, že kvalita je lepší než kvantita.
Replay (2009)
Zajímavě pojatý příběh, kdy přeživší chlapec smutní po společnosti až nakonec propadne vizi a vrhne se vstříc smrti. Velice pochmurné, přesto nutí člověka přemýšlet.
Zásilka (2005)
Originální ukázka toho, co by se dalo změnit, kdyby... Možná by si snímek zasloužil delší stopáž, v devíti minutách vše působí velmi uspěchaně a nepřirozeně ořezaně. Animace je poměrně zdařilá a propracovaná, příběh zajímavý a originální. Třeba bychom se mohli dočkat dějově detailnějšího pokračování.
Humans (2006)
Také dobrá ukázka, jací jsme....