Recenze (72)
The Beach Boys (2024)
naprosto povrchní wikipedie shrnutí beach boys...
Jarek rok jedna (2020) (amatérský film)
Bezva dokument.. Doufám, že Jarek najde a udrží si práci, splatí dluhy, jinak dost o pohodě - 100%
Mládí (1992)
MIluji tu hudbu a prostředí, bohužel to nestačí-40%.
Joy Division (2007)
Mnohem lepší než Control - 90%
Spirit (2008)
Málem jsem se posral nudou - 20%.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Nepochopil jsem jak mohl profesor ochrnout už zamlada, když ve trojce jde (plešatý) pro Jean, ale to je jen nepodstatný zádrhel poměrně našlapaného filmu - 80%.
Takoví normální zabijáci (1994)
Jako kritika médií, popularizování a oslavování masových a sériových vrahů velmi dobré . Konečně někdo přímočaře řekl, že dělání z vrahů novodobé hrdiny není ani náhodou správné ... Nebo neřekl ? - 60%.
Vlk z Wall Street (2013)
Parádně zahrané, obzvlášť Jonah Hill válel jak kráva, Leo - stabilně dobrý, příběh je založený na nenasytnosti hlavních postav, tom jak moc se člověk dokáže zřídit když neumí být bohatý - je to divočina.. jak kráva - 85%.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Neuvěřitelně smysluplný seriál - 90%.
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Jeden z mála pořádů, na které se na Strímu koukám pravidelně - 78 %.