Poslední recenze (135)
Nerve: Hra o život (2016)
Podle traileru jsem se na to hrozně těšila a o to víc jsem se bála, že budu zklamaná. Naštěstí to bylo naopak. Líbil se mi ten nápad, kterej nádherně vystihuje dnešní dobu. Pokud je to ještě skvěle natočený a nese to takovou tu atmošku velkoměsta, nemůžu tomu nic vytknout. Vážně jsem se nenudila ani chvíli, žrala jsem to úplně od začátku až do konce, napětí tomu rozhodně nechybí. Navíc Emma s Davem jsou skvělá kombinace.
To (2017)
U hororů si spíše potrpím na celkovou atmosféru, než na krvi, proto jsem si na úplném začátku nebyla jistá jestli přesně tohle dostanu (a proč jsem na to vůbec šla, když se bojím klaunů?!). Naštěstí to bylo přesně to, v co jsem doufala. Nenazvala bych to ani tak hororem, jako spíše skvěle natočeným, místy vtipným, psychologickým dramatem, jehož příběh mě dokázal neskutečně vtáhnout, s hororovými prvky na pozadí a nějakou tou lekačkou, u kterého si nemůžete být jistí, jak se bude příběh vyvíjet. TO nepotřebuje ani tmu, aby dokázalo postrašit a rozhodně se nebojí všechen ten strach naservírovat přímo pod nos, než aby strašil z povzdálí a pak teprve bafnul. Že jsou v hlavních rolích děti, tomu jen přidává na celkové atmosféře. Pro mě nejlepší "horor" za poslední dobu.
Tokio ghoul - Season 1 (2014) (série)
Asi jsem od toho očekávala až moc, takže mě docela mrzí, že to vlastně vůbec nesplnilo moje očekávání. Nebylo to úplně špatný, ale aby mně to nějak extrémně zaujalo, to se říct nedá. Poslední díl byl v podstatě jediný, který mě upřímně bavil a hodnotit něco na základě posledních pár minut posledního dílu se mi zdá jako blbost. Postavy byly taky takový nijaký, tak alespoň ta písnička v openingu se mi líbila. Je to škoda, myslím si, že to mělo mnohem větší potenciál a určitě se z toho dalo vytřískat víc. Jedna pomyslná hvězda navíc za ten konec.
Poslední deníček (1)
DEATH NOTE
☾✮ ☾✮ ☾✮ † sʜɪɴɪɢᴀᴍɪ ᴇᴀᴛ ᴏɴʟʏ ᴀᴘᴘʟᴇs † ✮☽ ✮☽ ✮☽