Recenze (11)
Hellraiser: Revelations (2011)
Naprostý souhlas s kingik!
Flash Gordon (1980)
geniální.
Flash Gordon (2007) (seriál)
hyper-odpad! tvůrce postavit ke zdi a zastřelit!!! viděny 2 díly na nova cinema(?).
Nemilosrdná pohledávka (2010)
právě viděno na axn scifi(???). neviděl jsem celé, je to televizní až ...
Maškaráda čili Fantom Opery (2009) (divadelní záznam)
Naprosto fantastický Miroslav Táborský!!!
Racek Jonathan Livingston (1973)
viděno včera na čt. nádhera. sem tam se mi před očima zjevovala svatá hora.
Dalur (2006)
"tohle je betonové nebe, tady vládneme my."
Skeletoni (2007)
Vynikající.
Doppelgänger (1969)
prakticky celý film opravdu paráda...až (ten)konec.
Johnny Mnemonic (1995)
toLima: jak řekl v jednom rozhovoru W. Gibson:"asi měsíc před premiérou vzali solidní film a sestříhali z něj tento paskvil!" Robert Longo se taktéž distancoval.