Recenze (46)
Donšajni (2013)
Tento film jistě není dokonalý, i když vzhledem k tolika "odpadům" bych měl sto chutí mu dát plný počet - no možná to ještě udělám. Domnívám se, že mu trochu ublížil oficiální text distributora, takže možná někteří očekávali třeskutě lechtivou komedii. Ale tenhle film je sice úsměvný, ale hlavně je o divadle a především o opeře, takže se obávám, že kdo nemá alespoň trochu vztah k tomuto žánru, by snad Donšajny vůbec neměl hodnotit. Protože ty "odpady" a srovnávání s posledními opusy pana Trošky mne opravdu uráží...
Esmeralda (1997) (seriál)
Nestojí to ani za jednu, ale já dávám 5 hvězdiček natruc všem "odpad"líkům, z nichž nemálo přiznává, že seriál sledovali. Já jsem neviděl ani jeden díl, pouze párkrát několik úryvků a nikdy jsem nevydržel na to koukat víc než pět minut. Ale pokud byl někdo schopen sledovat celé díly nebo dokonce celý seriál a dá pak "odpad", je u mne pokrytec...
Zhasněte lampióny (1962) (TV film)
Krásná hudební hříčka.
Divoká stvoření (1997)
Ćtyři hvězdičky za bezvadnou komedii, u které jsem se mlátil smíchy, pátá hvězdička za skvělé výkony Johna Cleese a Michaela Palina. A šestá :-) za úžasnou Jamie Lee Curtis, která je pro mě nejatraktivnější herečkou, kterou znám.
Vraždy v Midsomeru (1997) (seriál)
Detektivky, kde je vždy dostatek mrtvol, krásné prostředí anglického venkova a hlavně spousta typického anglického humoru...
Gamer (2009)
Musím říct, že jsem měl co dělat, abych z kina neodešel ještě před koncem této slátaniny, plné zbytečných nechutností a nesmyslů. Kostra příběhu je pak více než chatrná...
Auta (2006)
90% - těch deset procent dolů je za poněkud zdlouhavou první půlku. Ale jinak prima filmeček pro děti i dospělé, skvělá animace i hlášky.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti (1999) (seriál)
Bohužel jsem zatím neměl možnost vidět první dvě série, ale i ta třetí a čtvrtá mě natolik zaujaly, že leckdy zůstanu kvůli nim vzhůru, přestože si to nahrávám. Většinou skvěle vypointované příběhy s pro nás poněkud nezvyklou tématikou sexuálně orientovaných zločinů. Jednotlivé díly mají spád a velmi často nutí i k zamyšlení - např. otázka přiměřenosti trestu, dilema mladé žalobkyně mezi striktním dodržením litery zákona a jejím vlastním přesvědčením atd.
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Moc pěkný film, tak nějak příjemně ulítlý, přesto nutící k zamyšlení...
Za plotem (2006)
Na můj vkus nic moc, ale dětem, pro které je to primárně určeno, se to asi líbit může. Přesto se nemůžu zbavit dojmu, že příběh je dost plytký a žádných extra vtipných gagů jsem se taky tak nějak nedočkal.