Oblíbené filmy (10)
Kmotr (1972)
Geniální mistrovské dílo, které dokazuje, že i film se může vyrovnat dokonale napsané knize. U tohohle filmu je opravdu zbytečné se rozepisovat, protože kdo viděl tak ví jaký je to klenot.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Kult!Kult!Kult! nevím co se dá k tomuto mistrovskému dílku napsat. Tarantino je prostě génius, nemohl vybrat lepší herce. Jestli Pulp někdo neviděl tak je to povinnost č. 1
Temný rytíř (2008)
Co provedl Nolan se sérií o batmanovi je něco neskutečného, nemůžu se dočkat až do kin dorazí třetí díl. Temný rytíř je dle mého zatím nejlepší film o batmanovi vůbec, dvě a půl hodiny nadupaný akcí, skvělou hudbou a perfektními hereckými výkony s Heathem Ledgerem v čele. Joker v jeho podání je můj naprosto nejoblíbenější padouch! Smekám klobouk před jeho hraním a mrzí mě, že už ho bohužel nikdy neuvidíme v dalších filmech.
Počátek (2010)
Tohle je přesně ten film, který si musíte pouštět znovu a znovu a pořád přicházíte na věci, kterých jste si předtím nevšimli. Geniální scénář a skvělé výkony herců a v neposlední řadě také hudba od Hanse Zimmera
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Není co dodat naprosto geniální film. O výkonu Jacka Nicholsona nemá cenu debatit to je naprostá herecká špička a sestra Ratchedová je opravdu ztělesněné zlo. Neznám jiný film, který působí tak depresivně, ale přesto mám chuť si ho alespoň jednou za čas pustit a užít si herecký koncert.
Smrtonosná past (1988)
Tohle je prostě jedna z mých srdcovek, Bruce Willis ve své nejlepší roli! Smrtonosnou past si pouštim každý rok na Vánoce:) Yippee-ki-yay, motherfucker
Temný rytíř povstal (2012)
Paráda! Chris Nolan to zase dokázal. Já tedy odcházel z premiéry naprosto spokojený. Také jsem se nejdříve neubránil tomu abych srovnávál TDKR s TDK, ale to opravdu nejde. Každý má své kouzlo. Už se těším až si budu moci TDKR vychutnat v Bluray.
Hanebný pancharti (2009)
Tak tohle prostě můžu, mám rád Tarantina a mám rád válečné filmy. Tohle spojení prostě zafungovalo, je to vtipný, herecky dost zajímavý, některý scény opravdu nezapomenutelný, hudebně geniální no a Waltzův Landa je prostě famozní. Quentin se zase trefil do černého. Jen tak dál.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Naprostá pecka! Hltal jsem každou akci - a že jí tam je! Prostě pánové stále umí a ukazují nám, kdo jsou nejlepší akční hrdinové všech dob!!!
Rivalové (2013)
Tak jsem se právě vrátil z kina, po filmu, od kterého jsem dostal přesně to co jsem čekal a na co jsem se tešil - napětí, akci, parádní herecké výkony a přenádherné stroje. V sále mi opravdu chyběla už jen vůňě benzínu. Nemá cenu nic dalšího psát, všechna pozitiva už tu byla vyřčena. Takže velké !BRAVO! pane Howard. S chutí bych přidal ještě šestou hvězdu za hudbu Hanse Zimmera. Nejlepší film tohoto roku!