Oblíbené filmy (10)
Frajer Luke (1967)
Statečné srdce (1995)
Za celou dobu (téměř tři hodiny) jsem se ani vteřinu nenudil. Mel umí úžasně vtáhnout do děje, velmi jsem se s postavou Williama Wallace ztotožnil. Film je mi velmi blízký svým sdělením. Zanechalo to ve mě tak silný dojem, jako málo co...
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Klenot mezi klenoty.
Gran Torino (2008)
Leon (1994)
Já, legenda (2007)
Úžasná atmosféra. Will Smith tu jen potvrzuje své herecké kvality. Jen subjektivní drobná výtka k finále - méně patosu by samotnému zakončení prospělo lépe.
Velká země (1958)
Velká země je trochu jiný western, než na jaký jsme zvyklí. A moc se mi líbí způsob, jakým je jiný. Způsob jakým lze řešit konflikty, způsob jakým lze objevit svou (skutečně) drahou polovičku.... :)
Letadla, vlaky, automobily (1987)
Zlatý osmdesátky. Poctivý řemeslo, přímý zásah, srdeční záležitost. Jeden z nejlepších filmů Martina i Candyho.
Návrat do budoucnosti (1985)
Mimořádně zářivý unikát, na který se nezapomíná. Málokdy se povede, že je srovnatelně špičkový i druhý a třetí díl trilogie.