Recenze (26)
Invaze smrtícího hmyzu (2002)
K*rva jak ja nenavidim vsetky tieto "horory" ci skor "katastroficke filmy" o zabijackom hmyze alebo o zvieratkach, ktore sa nahle vyskytnu v nejakom tom zapadnutom americkom meste a zacnu robit neplechu
Strážci vesmíru (1993) (seriál)
4* za staré dobré časy
Zmeškaný hovor (2003)
Tak mam za sebou prvy japonsky horor.......a naozaj som sa bal.....
Smallville (2001) (seriál)
Dal by som 4*, ale vzhladom na to ze somn videl len par dielov nie je moje hodnotenie moc objektivne...
Fantastická čtyřka (2005)
Pribeh 2*, za Jessicu je ta tretia
Mladí muži za pultem (1994)
Suloz s mrtvolou.......brutal
Mise na Mars (2000)
Nudaaaaa....neskonala nudaaaaaa.................tento film je tak absolutne o nicom ze som ho musel pozerat na tri krat aby som ho videl cely...tiez som si hovoril ze boooze ja magor nac som si to zas zapol, ale rad dopozeram aj takyto odpad akoby som nemal videt nejaky film dokonca
Kachorra (2002) (seriál)
Mne sa to pacilo.....ale aj to asi preto ze ma to mama donutila pozerat :DDDDD
Corky Romano - Noční můra mafie (2001)
Ja vám neviem ale mne sa to proste páčilo
Pach krve (2003)
Smidt povedal, že po vzhliadnutí tohto filmu sa budeme báť chodiť do lesa...........viac som sa v lese bál keď som si spomenul ako Gargamel chytal šmolkov ako keď som si spomenul na toto jedno veľké klíšé........pre mňa 0/10