Recenze (138)
Jen Bůh odpouští (2013)
Málo húúúlim, preto som to nepochopil. Pripravte si aspoň fľašu červeného, k tomuto filmu. Budete ju potrebovať. Ešte že je toľko filmov, ktoré som nevidel a idem si ich pozrieť.
Svět podle Lelanda (2003)
Sonda do duše mladého vypatlanca, ktorý o živote ešte nič nevie. Trefa totalne mimo a jedna hviezda za pokus tamojších hercov, spraviť z toho umelecké dielo. + hudba vo filme je otravná skoro ako muchy na hovne.
Zápisník jedné lásky (2004)
Ako napísal POMO: "Neoriginálny, ale bez chybičky sfilmovaný jednoduchý príbeh s taaakto veľkým srdcom." Mne Rachel nie je velmi sympatická, ale film je super. Klobuk dole. Gosling klasika.
Případ Elyse (2020)
Veľmi smutné.
U-Turn (1997)
Miestami dosť zaujímavá komická dráma, ale ku knocu vás už začne nudiť, a koniec stale neprichádza. Tie zábery z Arizonskej púšte sú však fajn.
Sabotáž (2014)
Jedna z najväčších chýb, ktorú človek vo svojom živote robí, je tá, že podceňuje ľudí.
Coastlines (2002)
Zaujímavé herecké obsadenie, s amatérskou, divnou, TV kamerou, a nezáživným pribehom, ktorý vás unudí k smrti. Ale máte aspoňže možnosť vypiť poobede v nedeľu pivo a zjseť chipsy, s pocitom, že ste nesedeli pred telkou zbytočne :).
Tajní agenti (2004)
Film s dejom fádnym, ako pohreb alkoholika.
Obchodník se smrtí (2005)
"nikdy nebojujte, a hlavne ne sami se sebou"
Avatar: The Way of Water (2022)
Úchvatná ďalšia nudná animestory, a ešte k tomu veľmi smutná. Nič nevytvorené, všetko čo sa dá je pozabíjané. Bez zmyslu. Chudáci deti, čo sa na to musia pozerať. Dúfam, že to nejak prežijeme.