Recenze (6)
Geek Girl (2024) (seriál)
Pohodová jung adult podívaná ze světa modelingu. Hodně pozornosti krade módní agent Wilbur, jeho gesta a přirovnávání přivodí úsměv na tváři. Nick je sen každý Popelky.
Láska v bílém pekle (2004) (seriál)
Tuto minisérii jsem objevila až nyní úplně náhodně a musela jsem si ji pustit hned dvakrát v jednom měsíci. Jelikož mám ráda Pýchu a Předsudek, tak toto zpracování a příběh se mi velice líbilo! Hlavní představitel byl však více charismatičtější a zarputilejší než pan Darcy. Titulní píseň nádherná. A za to 4*!
Těžký rok (2023)
Skvělá francouzská komedie, na kterou se podívám ráda znovu a znovu. Parádně satiristicky podaný dnešní konzum a společnost.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Na tento film jsem se letos moc těšila a nezklamal! Četla jsem knížku a vyděla předchozí HG a tento film je jedním z nejlepších z celé ságy. Obsazení hlavních neokoukaných herců na jedničku! Vůbec bych se nebránila dalšímu pokračování s mladým Snowem (pěkný badguy no) ;).
Tango a Cash (1989)
Skvělá akční komedie své doby, na kterou se s chutí podívám i dnes! ;) Super hlavní dvojice a úžasné hlášky v celým filmu! :) Škoda jen, těch tolika zbytečných dabingů, který jsou jeden horší než druhý... - Nenašel jsem piáno. - To je můj snoubenec, Pérák. - :D
Hostitel (2013)
Se zpracováním knížky do filmové podoby jsem spokojená. Je hodně poznat, že je to od autorky Stmívání - romance, jen s prvky sci-fi a trochou i té akce. S obsazením hlavních postav jsem se už smířila, že to mohlo být i lepší, ale aspoň to je "mladá neokoukaná krev". Velký plus za krásně udělanou Duši!