Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Můj přítel Monk (2002)
Hvězdná brána (1997)
Živí mrtví (2010)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
Smallville (2001)
Podle mě docela dobrý seriál, ale chybí mi tam více akce. Ale to že Klark Cent a Lex Luthor byli v mládí kámoši je docela divný a nedávající smysl. U posledního dílu jsem čekal nějaký souboj a ono to bylo jako nějakej slaďák.
Misfits: Zmetci (2009)
Dobrej vtipnej seriál akorát českej dabing je naprosto otřesnej.