Oblíbené filmy (7)
Podivná policie (1985)
Tři dny Kondora (1975)
Leon (1994)
Kopyto (1981)
Angel-A (2005)
Mě ten film nadchnul zajímavou atmosférou, krásnou černobílou scenérií a hezkou postavou ňoumy, který potká anděla. Kýčovitý konec, když anděl odlétá mi trošku vadil, ale jinak se mi to mooc líbilo.