Recenze (10)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Môj názor je takýto: Film o Maxovi, ktorý vlastne vôbec o Maxovi nie je.
Frajeři ve Vegas (2013)
Nikdo nám nebude nadávat krom nás.
Mama (2013)
Keď odignorujem posledných 10 minút tak môžem povedať, že som bol v kine na dosť kvalitnom horore.
Našrot (2013)
Už dlho som nezažil aby sa celé kino smialo na takých blbostiach.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Po zhliadnutí tohoto filmu vôbec neviem čo si mám myslieť. Asi len to že som očakával určite viac.
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Tie 3 hviezdy som dal len vďaka N. P. Harrisovi
Sinister (2012)
Keď človek pozeráva horory častejšie tak už presne v tomto filme bude vedieť čo sa kedy stane, niektoré scény neboli až tak domyslené, záver filmu bol veľmi slabý. Ale aj tak odporúčam pozrieť si tento film.
Wrestler (2008)
Moje hodnotenie pochopí len človek ktorý sa o wrestling zujíma trochu viac.
Bez cíle (2012) (amatérský film)
Chlapci natočili Making of...tak to zhlédni www.youtube.com/watch?v=PqKprfLb4d4
Projekt X (2012)
Úplne najviac mňa prekvapilo jak dobre herci zahrali stav opilosti.