Oblíbené filmy (5)
Krakonoš a lyžníci (1980)
Pro mně asi nej film co jsem viděl. Skvělej nápad, výborný prostředí a super herci ( Heřmánek, Havelka, Augusta... ). Chtěl bych vrátit čas a zahrát si tam aspoň ty SKI. Luxus 100%.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Han je hodně v pohodě, frajer.Ze všech dílů pro mně nejvíc.
Bloudění orientačního běžce (1986)
Neni to žádnej filmovej trhák, ale má to svoje kouzlo.Pro někoho nuda, ale pro mně pohodovka. Je vidět, že se dá udělat pěknej rodinnej film za málo peněz a bez hvězdnýho obsazení. Hlavní hrdina looser, ale nakonec to dobře dopadne. Fackovací scéna na konci nemá chybu.Za mně 95%.
Orel Eddie (2016)
Tenhle typ filmu mám rád, skutečně se stali a týkají se sportu. Výborně natočeno, až na pár drobností. Když Eddie úspěšně skočil a ustál dopad na devadesátce ukápla mi slza. Respect.