Recenze (15)
Odloučení (2022) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů za posledni roky. Dlouho jsem nevidel něco tak originálního a dobrýho. Skoro mi to připomíná, jak jsem se cítil, kdyz jsem v roce 2005 na koleji koukal s otevřenou pusou na Lost :)
Ohnivé tornádo (2015) (TV film)
Guilty pleasure :)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Dve hvezdicky za oci Gal Gadot..
Prostřeno! (2010) (pořad)
Guilty pleasure :)
Teď ne, Broskvičko (2015) (amatérský film)
Vydrzel jsem 15 minut, dyl uz to neslo...
Cesta krokodýlů (2013)
Byla to docela sranda :)
John Oliver: Co týden dal a vzal (2014) (pořad)
Po druhe rade musim snizit hodnoceni z 5* na 3* za velky upadek. Prvni serie byla temer dokonala, se silnymi tematy a dobrymi politicky nekorektnimi a trefnymi poznamkami. Nicmene ke konci prvni serie a cela druha se nese uz ve velmi politicky korektnim tonu jeho nazoru. Sice si stale zachovava vtipnost a snahu o nadsazku, ale v mych ocich si na to uz pouze hraje. Velka skoda. Nejprve jsem byl unesen, pak postupne prichazelo vetsi a vetsi zklamani. Jak jsem s nim v prvni serii souhlasil, ve druhe jen kroutim hlavou...
Epizody (2011) (seriál)
Nechapu mistni nizke hodnoceni, nechapu zatracujici komentare. Ale myslim si, ze vim cim to je.. Makam normalne v CR, ale v americky firme. Mam sefa z Londyna a jeho sef je v US. Kazdej den vidim jak se tyhle dve mentality stretavaj. Britska mentalita je nam samozrejme o mnoho blizsi nez ta americka to se promita v komunikaci mezi nasim a US tymem. Amici jsou prehnane politicky korektni a nikdy nikomu nereknou nic na rovinu, vsechno je great, vsechno milujou, usmivaj se na Vas ,ale ve skutecnosti si mysli, ze to stoji za hovno. A tohle se mi na Episodes libilo asi nejvic - jak ukazali tu americkou priposranost a pokrytectvi. Nerikam, ze my Cesi jsem mistri uprimnosti, ale rozhodne k tomu nemame tak daleko jako Amici.... A vzhledem k tomu, ze si myslim, ze vetsina lidi na CSFD stret UK a US kultury takhle nazivo moc nezna, nemuze ani pochopit jakou kvalitu ten serial ma a jak je vlastne pravdivej... Proto IMDB 8/10 Ono je to asi stejny jako kdyby meli Amici chapat vesnicko ma strediskova a vychvalovat to do nebes. Oni to nezazili, takze k tomu nemaji takovej ten spravnej vztah :)
Fargo (2014) (seriál)
hodnotim 5 hvezdami po prvnim dilu. Snad nebudu muset hodnoceni pozdeji upravovat..;)
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Všichni co tomu dali mín jak 3 hvězdičky jsou banda pseudointelektuálních hippíků, co by se meli dívat jenom na AZ kvíz a křesťanskej magazín se svoji babičkou, jinak budou asi hodně zklamaný...