Recenze (48)
Narušitel (2020)
Náhodou viděno ve Varech, překvapivě se mi to líbilo.
Atlas ptáků (2021)
Příběh není extrémně objevný, každopádně je skvěle natočený s výbornýmy výkony herců.
Zátopek (2021)
Skvělý film, viděno ve Varech, což zážitek znásobilo a pro běžce absolutní nutnost to vidět. Václav Neužil vypadá jako běžec velmi věrohodně.
Marťanské lodě (2021)
Nepříliš složitý příběh, zajímavé herecke výkony.
Samuraj (1967)
Výborný film, temná atmosféra, pomalý děj. Zajímavé rozuzlení…
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Finále bylo maličko zklamáním ale jinak přinejmenším do 4. dílu to byla výborná zábava.
Mělas to vědět - The Undoing (2020) (epizoda)
Výborný začátek, doufejme že další tendence bude rostoucí.
Bábovky (2020)
Knížka asi 1000x lepší a ani hvězdná sestava herců nepomohla...
Šarlatán (2020)
Skvěle natočené. Od začátku do konec jsem byl vtažen do děje Trojanovým výkonem.
Havel (2020)
Výborný casting. Bavilo mě od začátku do konce, dokument jsem nečekal, takže spokojenost.