Recenze (5)
V zajetí démonů (2013)
Takhle dobrý film jsem už hodně dlouho neviděla.Hodnocení 10/10
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Trapná show.Snaha o napodobení Fear Factoru.Je opravdu vidět,co je česká televize za 'kvalitu'.Viděla jsem jen jeden díl-to mi bohatě stačilo!Přihlásit se močením? Tohle by se v USA nestalo.
Mike a Molly (2010) (seriál)
Vtipný seriál o životě!Doporučuji!
Česko Slovensko má talent 3 (2012) (pořad)
První řada mě docela bavila,ale teď jde pouze o přehánění se s TV Nova.Je to pořád jedno a to samý do kola!!!!:/
Paranormal Activity 4 (2012)
Dlouho jsem přemýšlela,jestli dávat přednost 3. nebo 4, dílu ze série PA.Nakonec jsem ale došla k závěru,že 4 je nejlepší.Jak už řekl josefklimes-tento díl měl nejlepší konec!Všem doporučuji!