Recenze (18)
Sisu (2022)
Všemu se dá tak nějak věřit, ale ten konec, tak to fakt neee. Díky krupáči se dostat na letadlo z motorky a sním se probít dovnitř?? To je opravdu nad čarou. Jinak opravdu fajn film.
Komando (1985)
Asi málo kdo si všiml toho,že hudba ve filmu už hrála dříve a to o 3 roky ve filmu 48 Hodin.
Iron Sky (2012)
Neuvěřitelná blbost!Jediné co za to stojí jsou efekty,ale to je málo.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Takhle to dopadá když si někdo nedá a nedá říct!
Auta 2 (2011)
To se moc nepovedlo.
Wrestler (2008)
Poutavá podívaná do života a zákulisí wrestlingu respektive wrestlera v podání Rourka.
Zvíře (1977)
Tady ani není prostor co napsat.Prostě ECHT!!!!!
Poloviční šance (1998)
To co tady předvádí Belmondo v jeho věku???Klobouk dolů pane Belmondo!
Muž z Acapulca (1973)
Bebel je Bebel o tom žádná.Jeden s jeho nejlepších filmů.
Copak je to za vojáka... (1987)
Realita úplně někde jinde,ale jak už zde bylo řečeno,jako náborovka dost dobrý.Každá doba si nese svoje a tady je podána s humorem a podpořená hereckými výkony.