Recenze (106)
Piano (1993)
Červená knižnica, kde si režisérka premietla zrejme svoje sexuálne fantázie a my sme sa na to museli pozerať. Inak film, ktorý reálne nemá čo nové ani zaujímavé ponúknuť a keď čítam komentáre, kde sa dávajú hviezdy za hudbu, to je pre mna málo. Soundtrack má podporiť film a nie ho nahradzovať, na to sa chodí na koncerty... Hrozná strata času. Tu som sa s nadšenou väčšinou nestretla v ničom.
Je to jen vítr (2012)
V tomto prípade ani reálny námet a dôležitá téma nemali šancu zachrániť pre mňa neprijateľné spracovanie. Aj keď som mala zhasnuté, nič som nevidela (okrem iného)
Bohem zapomenuté děti (1986)
Sľubný a svižný začiatok ma celkom vtiahol do deja, no potom sa to zvrtáva na obyčajnú romancu s neobyčajne protivnou ženskou. Herecký výkon samozrejme bez pochýb výborný. Ale tá postava je skutočne niečo strašné. Osoba plná sebaľútosti, ktorú napriek hendikepu konečne niekto chápe, správa sa k nej ako pán, ale aj tak musí okolo seba vyvolávať drámu a hrať to na ublíženú. Že sa jej vôbec chodil doprosovať. Ech
Věřte mi: Únos Lisy McVeyové (2018) (TV film)
Tak tu sa dajú sledovať dve úrovne. Jedna je tá reálna, obeť Bobby Joe Longa, ktorá sa zachránila a pomohla ho odhaliť. Druhá je tá filmová, kde herecké "výkony" a spracovanie zabíjajú inak veľmi dramatický a zaujímavý príbeh. Napriek mojej obľube vo filmoch o skutočných zločinoch, v tomto prípade sa mi nedá dať vyšší počet.
Uchazeč (2008)
No, fakt velmi zla kamera a scenar deravy ako pokazene sito na spagety, ale videla som aj horsie veci. Tazky priemer (mozno az skor podpriemer), ktory ak neuvidite o nic nepridete.
Mezi zdmi (2008)
Filmov s touto tematikou je veľa a aby bol ďalší počin výnimočný, potrebuje niečo viac, hlavne v oblasti scenára a deja ako takého. Toto boli urozprávane scény z tried, samozrejme so sociálne znevýhodnenými jedincami. Ok got it, ale čo ďalej. Bohužiaľ tento film pre mňa nepriniesol nič, prečo by si zaslúžil vyššie hodnotenie.
Šimon a duby (2011)
Jeden z filmov, kde by som asi dala prednosť knihe. Myslím, že by som dokázala viac pochopiť jednotlivé postavy. Film dáva dokopy poetiku a tvrdú realitu, čo niekedy nevypáli úplne dobre. Prvá hodinka filmu šliape viac ako zvyšok, no dokopy to vytvára dobrý a veľmi zručne natočený počin.
Prodloužený víkend (2013)
Ech, to bol tak hlupy film... Pekna kamera a hra so svetlom, Kate ako vzdy ocarujuca a tam to konci aneb ako Brolin pecie kolac...
Smím prosit? (1937)
Čo tam po deji, keď je to takéto krásne :) Scéna na korčuliach je absolútna dokonalosť a ten pocit radosti a úsmev takmer celý čas je tým najlepším, čo film vie dať. Podobné snímky sú mojou slabinou, milujem toto obdobie a táto dvojica ma nikdy neprestane baviť. Vďaka.
Notting Hill (1999)
Tak toto sú filmy, ktoré ma na míle obchádzajú, ale vo svojom žánri tomu nie je čo uprieť, Sladučké, naivnučké, presne ako to má byť a ľudia veriaci rozprávkam podobného typu si prídu na svoje. Julia je ale očarujúca.