Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Hra o trůny (2011)
První série mě naprosto pohltila a už vyhlížim dubnový příchod 2. série. Každá postava dokáže získat sympatie a antipatie tak, jak to příběh vyžaduje nebo jak to zamýšlel autor (nebo dle toho, na kterou stranu se přikláníte). Hodně se mi líbí propracovanost postav a spád příběhu - atmosféra houstne, nabírá tempo a závěr série vás hodí do pozice, že nebudete moci žít, pokud neuvidíte pokračování. To celé v krásném prostředí, od fajnových přírodních scenérií exteriéru až po promakaná města a interiéry budov. Dialogy mi přijdou taktéž výborné... Trochu lituji, že jsem nejprve neobjevil knihy, ale ač slýchám samá pozitivní hodnocení na literární předlohu, zfilmovaná podoba má dle mého úžasnou kvalitu a určitě nedělá ostudu knize. Jednoznačně milník ve filmové fantasy.
Černé zrcadlo (2011)
Jednoduše geniální. Jeden z nejoriginálnějších seriálů, co jsem kdy viděl. A ten pomyslnej varovnej ukazovák z toho kouká velmi reálně.
Ash vs Evil Dead (2015)
Seriál je pro mě zatím tak 3,5 hvězd, ovšem Bruce Campbell je prostě za plnejch pět, přesně podle mýho očekávání :-))) V průměru tedy zatím za čtyři *, ale fakt to má v podstatě všechno, co to má mít - humor, brutalitu, krev a Ashe. :-) /// Edit: S blížícím se závěrem druhý série měním hodnocení na plnejch 5*, geniální jízda plná masakru, humoru, typickýho Ashe, vynikajících ostatních postav, perfektní Lucy (f)Lawless...druhá série pro mě lepší než první. Pro mě, jakožto fanouška Evil Dead a celkově béčkovejch hororů, je tohle zásadní dílo, který ale s dalšíma epizodama překonává sebe sama, přidává i super těžkou atmosféru (ústav) a přesto neztrácí nic ze svýho nadhledu, skvělejch efektů a humoru.