Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
Teorie velkého třesku (2007)
Průměrňákovi (2009)
Gilmorova děvčata (2000)
Moj milovany serial :-) divne, ale nikdy som nedopozeral vsetky serie. Vzdy sa zaseknem na poslednej casti stvrtej a zacnem od zaciatku. Vdaka bohu za Netflix :-)
Scream (2015)
Zatial len tri hviezdicky a to som velky fanusik serie vreskotu:) zatial mi to pripada ako nejaky mix vsetkych slasherov od roku 1978 :) prvych par minut to vyzeralo na typicky vreskot ale potom sa to nesmierne pokazilo, uvidime. Tak po pozreti vsetkych 10 casti menim nazor a davam 5 hviezdiciek:) vazne dobry serial v style vreskotu len s novodobym spracovanim:)