Poslední recenze (307)
Barvy zla: Červená (2024)
Lepší poľský film. Nebudem písať zložité analýzy. Príbeh sto krát videný, spracovanie výborne, obsadenie priemerne, výkony celkom dobre
Opičí muž (2024)
Dev sa nam zmenil, je z neho pomstychtivy válečník. Mstí sa za bolačky z detstva a robi to na vlastnu past a akoby bez planu a spontanne. Indicky John Wick nie je zlym akcnym filmom. Ale nevidim tu nic nove,, co by z toho urobilo sanku dole. Ako fakt zasadene v spinavom, ale aj luxusnom indickom prostredi, je to dobre a skvostne. No na jeden krat staci.
Rivalové (2024)
Zendaya je slabá