Poslední recenze (8)
Přemluv bábu (2010)
S velkou chutí dávám odpad, ještě teď je mi z toho Zelenkova potratu trapně...nechápu proč to točil a úplně tím shodil své předchozí filmy.
Piráti na vlnách (2009)
Nemůžu si pomoci, ale Curtis asi netočí filmy pro mě. Po patetické lásce nebeské, u které jsem se na konci skoro červenal studem, jak na to můžu koukat, mě Piráni na vlnách zlákali a dal jsem jim šanci. Líbil se mi námět, obsazení, slibný soundtrack. Ale film jako celek je dost vlažný, málo vtipu, potenciál postav je nevyužitý. Jediné, co mě tedy potěšilo byla hudba a obsazení, leč nevyužité. Škoda...
Mughal-E-Azam (1960)
Indické filmy, které jsem viděl, bych snadno spočítal na prstech obou rukou, ale tento je jednoznačně nejlepší. Příběh se sice může jevit jako romantická limonáda, ale v jeho pozadí se řeší zásadní rozpor mezi povinností rodiče-člověka a rodiče-vládce, přeneseně mezi city a tradicí, důležitostí zachování řádu. Viděl jsem restaurovanou verzi a musím před jejími tvůrci taktéž smeknout, na filmu to barvení není (pro nezkušené oko) takřka vidět. Krásné barvy, velkolepé scény, nádherná hudba a téma, které člověka chytne za srdce, pokud ho nemá z kamene ;) Vřele doporučuji, ty tři hodiny utečou jak voda.