Recenze (39)
Samaritán (2022)
Béčkový film. Dá sa to pozrieť, ale ničím nenadchne, ani nepoteší. Príbeh je plytký a dej ľahko predvídateľný.
Pomsta na druhou (2022)
Myslel som si, že to bude ľahká komédia na ktorej sa môžem aspoň trochu zasmiať a odreagovať. ALE film bez logiky, plný vulgarizmov, propagácie gender ideológie a zvrátených hôdnôt. Vyslovene neodporúčam pozerať.
Wonder Woman 1984 (2020)
Dejová línia je primitívna. Je tam veľa logických nezmyslov a tým nemyslím "sci-fi" veci, ktoré nie sú z nášho sveta. Film ma sklamal, čakal som viac.
Netěhotná (2020)
Film ako taký nie je zlý, taký jednoduchý oddychový roadtrip = dve hviezdičky. Len škoda, že tu hollywood musel nasilu vložiť všetky propagandistické schémy. Keď neveríte, tak si odškrtávajte: 1. Vo filme musí byť nejaký homosexuál 2. Vo filme musí byť dôležitá postava inej pleti 3. Obrátené role (žena ako automobilový pretekár) 4. Vo filme musí byť nekompletná rodina ,,,, Celý filmy mi pripadá ako 1,5 hodinová reklama na potrat. Sú tu použité typické frázy typu "So svojím telom si môžem robiť čo chcem...", "Prečo jednoducho nemôžem prísť do nemocnice, zaplatiť 500 USD a hotovo" ... to samozrejme hovorí 17.ročné dievča. Z ľudí ktorí su proit potratom tu urobili fanatikov, ktorí unášajú ľudí. Z priateľa, ktorý si ju chce zobrať urobili totálneho dementa. "Vieš čo, Ocko mi kúpil skúter, ale keď už so mnou nechodíš, tak ťa na ňom nepovozím.... ". Toto môže povedať tak 10 ročný sopliak a nie 20 ročný chlap... Keď ju pán upozorní, že pri potrate sa môže stať, že už nikdy nebude mať deti, tak to hlavná hrdinka označí za HOAX. No a na záver, tak to bolo fakt neuveriteľné. Pred potratom, ženy smutné, vystrašené ani sa jedna druhej nechcú pozrieť do očí. Po potrate ženy vysmiate, mi to pripadalo ako keby namiesto potratu mali jednu dávku marišky.
Bitva o Sevastopol (2015)
Je to jeden z najlepších vojnových filmov, ktoré som videl. Má to myšlienku, emocionálne momenty aj bojovú akciu. To všetko je doprevádzané výbornou hudbou.
Ad Astra (2019)
Pomalý, nezáživný film s plytkým dejom, ktorý by sa dal popísať štyrmi vetami. Nelogické nasilu vtlačené scény (prepadnutie na mesiaci) asi aby natihli film na zbytočné 2h. Pozitívne hodnotím spravovanie vesmírnych scén.
Rudá volavka (2018)
Zase raz jeden americký výmývač mozgov ako sú americký agenti šľachetný a rusi chladnokrvný roboti na zabíjanie.. Film je zdĺhavý miestami až nudný. Ako je už v poslednom čase vo filmoch zvykom nechýba brutálny sex, či mučenie. Pozor, mučia iba rusi, amici sú kamoši...No čo už, čakal som že sa už amíci cez tú studenú vojnu prenesú, ale hádam sa dočkám nabudúce...
Chatrč (2017)
Veľmi pekne spracovaný film. Vyžaduje si náročnejšieho diváka, ktorý sa zamýšľa nie len nad materiálnym, ale aj duchovným životom človeka. Na zrozumiteľných príkladoch je tu podávaný návod nato ako žiť na tomto svete a ako prekonať aj tie najťažšie životné skúšky.
Esa z pralesa (2017)
Príbeh slabý. Postavičky niektoré prepracované, iné veľmi jednoduché. Príbeh nepremyslený, prvoplánový, až uletený. Čo mi prekážalo: ** Aj voči negatívnym postavám je prejavovaný obdiv. ** Nenápadne sa tu stierajú hranice štandardných rodinných vzťahov a stereotypov. Tiger si adoptoval tučniaka – ok. Tučniak sa nemusel sa premaľovať na tigra, aby bol synom tigrice! :-D. Ale ako vnuk rybička v akváriu...tiež premaľovaná na tigra... a k dieťaťu sa dostanete tak, že vo vode nájdete vajíčko... Inak tam bolo aj pár vtipných momentov, tak 1 hviezdička.
Všechno nebo nic (2017)
Typický film súčasnej doby so všetkým, čo treba propagovať: dvaja gayovia, jedna žienka ľahkých mravov, neúplná rodina a zosmiešňovanie úplnej rodiny (ktorá sa rozpadne). Príbeh nie je uveriteľný, umelo pospájaný s predvídateľným vývojom. Jednu hviezdičku dávam za pár vtipných momentov.