Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Fauda (2015)
Dexter (2006)
Černobyl (2019)
Domek z karet (2013)
Fargo (2014)
První série? Geniální. Už od prvního dílu si mne získala tragikomicky vyhrocenym humorem, kvalitně vykreslenými charaktery postav a mrazivě-brutální atmosférou zasněženého amerického severozápadu. Druhá série? Chutná. Přesunujeme se do 70's, kde se střetávají dvě mafie. Více mrtvol, stejně wow scén, parádní hudba, skvělý střih s rozděleným obrazem.