Oblíbené filmy (10)
Fontána (2006)
Nadherny film a nebojim sa povedat az umelecke dielo. Vynikajuca praca s kamerou,podmaniva hudba a vynikajuci herci vas vtiahnu do filmu,ktory mam vo svojej podstate jednoduchu myslienku...
Lost Highway (1997)
Stud (2011)
Nerozumiem presne preco tento film ma take nizke hodnotenie. Je to neskutocne silny psychologicky film.Cely cas som bola ticho,aj v tom filme bolo malo slov. Islo o emocie,o to co sa tam deje. Nic tam priamo nebolo povedane,aj koniec bol perfektne spraveny. V tomto film nazriete do zivote cloveka,ktory zije zije len sexom a bez akehokolvek vztahu. Je to o aktualnej teme spolocnosti,vynimocne spracovana. O hereckych vykonoch nebudem ani hovorit a hudba bola mraziva krasna.
Amadeus (1984)
Tomu filmu sa neda co vytknut. Je to vynimocne dielo,nemam rada dlhe filmy,tento je dokonca nadpriemerne dlhy,ale vobec mi to nevadilo. Hudba vas vedie,herecke vykony vas omamia a pribeh je dramaticky.