Poslední recenze (1 230)
Spojenec (2006)
Po delsi dobe film, ktery me drzel v napeti celou dobu sledovani. Prijemne prekvapeni. Super obsazeni. Hezky promysleny dej, kdy divak ma prostor pro vlastni spekulaci o tom, jak to bude dal a jak to cele dopadne.
Králova dcera (2022)
Na tomto filmu se mi libily akorat kostymy. Jinak to stalo za starou belu. Chatrny pribeh doprovazeny moderni popovou hudbou, coz se vubec nehodilo. Morska panna se taky nejak extra nepovedla. Vlastne nevim, co melo byt tahakem filmu. Prvoplanove, jen na oko, zadna hlubsi hodnota, zadne wow momenty. Ani jsem nepoznala, kdo mel byt cilovym divakem. Brosnan byl hrozne kamenny. Jedna hvezda za hlavni hrdinku. Jinak propadak.
Suprhrdina (2008)
Musím se přiznat, že jsem čekala něco ubohého. Naštěstí jsem se tak smála, že mi chvílemi nestačil dech, takže za mě palec nahoru. Parodie především na Spidermana, ale vidíme tam i jiné komiksovky. Objevily se i zajímavé tváře, jako Pamela jako neviditelná slečna. Humor mi vyhovoval, možná až na scénu na hřbitově, toto fakt nedávám. Ale jinak jsem se slušně bavila jak díky hláškám, tak díky prdící scéně tety apod.