Recenze (7)
Poseidon (2006)
40% Nuda
Hvězdná brána: Archa pravdy (2008)
90% Malancholická slza ukápla, to je vše přátelé, jdu brknout Aštarovi Šeranovi - když už konečně dojede jeho flotila z Plejád. Na této planetě mne už nic nedrží. Vážně poctivá práce a hodně uspokojivé ukončení příběhu se ctí, tak bych nazval Archu pravdy.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
90% Nejlepší sci-fi seriál všech dob, akce, scénář, příběh. Škoda, že se film více nevěnoval i dalším rasám z dávné aliance. RDA jednoznačně nejlepší a nejoblíbenější herec a postava, když to tak vemu tak si tam zahrál i roli alá MacGyver, když "nasosal" veškeré vědomosti asgardů - dokonce dvakrát. Všechny řady a díly jsem viděl několikrát, SG-1 Rulezzz.
Jsem číslo čtyři (2011)
54% Otevřeně, méně zábavy, než jsem čekal. Schopnosti super, svítit si večer rukama když zhasnou proud a já budu ve vaně! Pecka! Pár momentů super, ale celkově nuda nebo spíš taková tuctárna to bude to pravé slovo. Good komentář verbal.
Team America: Světovej policajt (2004)
89%, ano má to hodně chyb, občas to skřípe, ale já se už dlouho u ničeho tak nenasmál. Děj je podle mne dobře parodicky zvládnutý, což jsem také od dvojice TP a MS čekal. Geniální hláška "Met Dejmon" a ještě lepší "love song", mě dostal do kolen. Už 8 let marně čekám na pokračování!!!
Predátor (1987)
85% jeden z nejlepších, možná nejlepší survival akce vše dob. AS prostě nemá konkurenci, i proti větru bude chcát dál něž všichni ostatní. Namakané masky, budované napětí a atmosféra celého filmu...smekám.
Prometheus (2012)
76% za první shlédnutí filmu, podruhé už to na to koukat nebudu, vím, že bych dal o hodně méně. Zaručeně nejlepší je první třetino-polovina, hlavně pak nadupanej koráb a Noomi Rapace co běhá po "císaři" jako by se vlastně nic nestalo. Proto musím vystřelit 4 vachrlaté hvězdičky. Naopak, pár scén si mohl RS odpustit (hlavně přerostlou tasemnici ve vodě a zombie attack).Pokračování očekávám ve stylu strategického prdelonakopání životazakladatelům.