Recenze (4)
Aquaman (2018)
Líbili se mi Harry Potter a Kámen Mudrců, Jak Vycvičit Draka, Thor Ragnarok, Jak vycvičit Draka 2, do jisté míry i Pacific Rim, Suprhrdina a Moucha. Ale když vezmete kus každého z těhlech filmu a dáte je dohromady, přisolíte je Jasonem Mamoa v komiksovém obleku Aquamana a proti němu postavíte Tinky Winkyho s laserovýma očima, a kameramana najmete z Rubí, tak vytvoříte perfektní Cringefest, který mě skoro donutil poprvé odejít z kina. 20% Za Mamou, párkrát to vypadalo, že začne tancovat Haka
Big Mouth (2017) (seriál)
Chtěl jsem ubrat 1 hvězdu za to, jak to seriál občas přehání, ale pak by to nebylo 'Big Mouth'
Tomb Raider (2018)
Neoriginální klišé na druhou. 2 hvězdy za autentické Aliciino hekání
Agenti S.H.I.E.L.D. - Ďábelský komplex (2018) (epizoda)
Zatím snad nejlepší díl Shieldu vůbec. Překonal i S02E01