Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Má nejoblíbenější trilogie. Naprosto úžásná věc. Film je v podstatě celou dobu zajimavý, má spád. Je zábavný, ale ne trapný. Akční, ale ne přehnaně. Tento kousek je pro mě dokonalost sama. Za mě jednoznačně 100%.
Amélie z Montmartru (2001)
Láska nebeská (2003)
Shrek (2001)
Zlobři jsou jako cibule a Shrek je extra dobrá cibule :-) 100%.
Legenda o slavném návratu (2000)
Hvězdný prach (2007)
Musím říct, že oproti knize velké překvapení. Kniha kupodivu opravdu není moc dobrá. Ale film? Z toho jsem byl nadšený od začátku až do konce. Výborné obsazení hlavních rolí a koneckonců nejen hlavních. Úžasné fantasy, prakticky není nic co by mi na něm vadilo. Za mě jak jinak než 100%.
Koupili jsme ZOO (2011)
Povedený film, skvělá hudba....100%.