Recenze (28)
Spring Breakers (2012)
extremne nerealistickej YOLO film pro nadrzeny vosousty a cool lidi ze co si na zakladce myslej, ze napln stredni je delat presne TOHLE... celou dobu jsem doufala, ze se nekde odkryje pointa nebo ze ten film nejak nabere spad, ale jediny ceho jsem se dockala byl pedofilni Franco, tepla hudba a filosoficky monology stredoskolacek.. Vanessa Hudgens jako vysmazena mala badass prostitutka prehravala, 1/10 za hezky zbrane.
Pěna dní (2013)
WHAT THE FUCK
La cara oculta (2011)
no to mě poser!!
Hon (2012)
No tyvole, ta blonďatá svině..
Persona (1966)
vůbec nechápu proč ale miluju to.
Stockholm East (2011)
Až na to, že jsem v Iben Hjejle permanentně viděla Lenku Veselou tzn. dementní bankovní poradkyni z ČSOB, nějak se mi všechno sešlo tak, že ten film nemůžu hodnotit negativně - konec možná trochu pro mě podivnej a nereálnej, ale severská kamera je prostě..<3
Srbský film (2010)
Milosh the filthy stud! fekální podívaná ze zákoutí zmaštěnýho srbskýho pornoprůmyslu aka porn gone wrong. vypíchla bych scénu s porodem a hlavně! konec, kdy jsem si fakt řekla 'tyvole'. něco jako filmová adaptace 4chanu.
Sinister (2012)
ta HUDBA! hudba hudba hudba absolutně dokonalá.
Kůže, kterou nosím (2011)
Almodóvarovi jsem nikdy nepřišla na chuť, ale tohle mě fakt dostalo. Divnej zvrat a úchylnost. A hezká residence.
Intimní tajemství (2007)
Úchylárna o zubaté vagíně a jejích příhodách..z toho filmu mi v hlavě utkvělo pouze obočí pana Hensleyho, špatný hraní a řev ze všech stran..je mi líto těch peněz.