Recenze (31)
Modrooký samuraj - Příběh o róninovi a nevěstě (2023) (epizoda)
Neuvěřitelné.
Zvuk metalu (2019)
Když jsem na film narazil na HBO a pustil na slepo, nečekal jsem takové dílo. Existenciální, silné drama.
Jednorožci: Věční bojovníci - Epizoda 7 (2023) (epizoda)
Zde Tartakovsky ukazuje, že není třeba napodobovat Primal. Unicorn je příběhově silný a funkční, i přes někdy naivnější animaci.
Můj otec, kníže (2022)
Snímek je osobní a získává tím zajímavý rozměr. V dialozích citlivě mluví o svých rodinných vztazích a jakým způsobem jsou zvyklí fungovat.
Genndy Tartakovsky's Primal - Plague of Madness (2020) (epizoda)
Tykráso. Vždycky jsem si říkal, že brutální filmy dávám a tady už jsem měl docela dost :D
Smiling Friends (2020) (seriál)
Adult Swim své estetično v divnosti a absurditě vytváří někdy lépe, někdy méně... Nicméně Smiling Friends jsou fakt skvělý. Svou nedokončeností a tím částečně nepochopitelnosti dílů, nechávají divákovi prostor pro domýšlení děje a zamýšlením se nad tím, co právě viděl.
Josef Váchal (2019) (TV film)
Film je fajn. Herecké výkony tedy nepřekvapí a Váchal je tlustší, než byl. Ale dobře. Trochu mne zamrzelo vyjadřování Libuše Váchalové, bývalé harfistky. Bohužel k některým věcem se vyjadřovala zkresleně. Už třeba z filmu, kde tvrdí, že lidé zabývající se psychiatrií nemohou být normální.
Kráva (1993)
Jak je složíté smířit se se smrtí, i přes to nechybí trocha poetičnosti do života. Potěšila mne jednoduchost snímku i příběhu.
Selský rozum (2017)
Možná to není hvězdně natočený. Možná je to amatérský. Ale svůj účel plní dokonale.
Děti online (2017) (TV film)
Přesto, že jsem již z generace, která vyrůstala v digitálním světě, tak zjišťuji, jak moc se liší děti 21. století. od dětí úplného konce 20. století.